Onderweg richting Kroatië.

1 september 2018 - Bingen am Rhein, Duitsland

Vanmorgen rond 10 uur zijn we vol goede moed aangereden, het weer was prachtig de drukte onderweg viel erg mee. Hier en daar wat opstoppingen maar over het algemeen konden we redelijk doorrijden. Tijdens de eerste stop merkten we dat we geen water konden pakken om koffie te zetten, wat we ook probeerden we kregen de kraan niet aan de praat. Toen we buiten de camper liepen zagen we dat er overal water wegliep. Bij de 2e stop nogmaals geprobeerd maar niets het water liep er net zo hard weer uit als dat we het erin goten. Verschillende malen met Stam campers proberen te bellen maar ook op hun aanwijzingen lukte het niet. We laten het probleem maar even rusten tot morgen of overmorgen. Waarschijnlijk is de waterpomp kapot.

Met veel moeite hebben we in Bingen am Rhein  een campingplaats gevonden nadat we tweemaal de Rijn zijn overgevaren met de veerpont. Al met al zijn we niet zo ver gekomen als we wilden, maar morgen weer een dag. De eerste vakantiedag is altijd een beetje wennen.

1. Corrie en Noud:
    Veel plezier!!
    Corrie en Noud
  2. Judith Vermeulen:
    1 september 2018
    Tja het blijft kramperen. Maar jullie kunnen wel tegen kleine tegen slagen. Geniet van de omgeving ziet er geweldig uit. 💋 van ons allemaal
  3. Ingrid:
    1 september 2018
    Een groot avontuur! De foto’s zijn prachtig...dus ook daar kunnen jullie volop genieten!
  4. Marietje:
    2 september 2018
    Voor de zekerheid,ik weet niet of mijn vorige reactie erop staat 😌nogmaals een hele fijne vakantie en geniet ervan!!!