En weer thuis.

16 september 2019 - Groningen, Nederland

Dinsdagmorgen hebben we tijdens de stromende regen alles ingepakt en zijn vanaf Mon weer richting Nederland vertrokken.  Wij dachten "beter slecht weer in Nederland dan heel slecht weer in Denemarken". Via de veerboot zijn we van Rotby overgestoken naar Puttgarden in Duitsland. Terwijl we van de boot afreden werd het prachtig weer en waren we blij dat we de beslissing hadden genomen om weer richting Nederland te gaan. We zijn in een keer doorgereden naar Groningen om daar nog een paar mooie dagen te beleven. Rond kwart over zeven kwamen we aan op Stadscamping Groningen. 's Morgens werden we wakker met je gelooft het niet weer regen!!!! We besloten om naar het museum te gaan lopen want fietsen was geen optie. We hebben ons een tijd vermaakt in het museum en daar ook nog geluncht. Daarna zijn nog even de stad ingegaan om rond te kijken maar dat was geen pretje. We besloten om maar met de bus terug naar de camping te gaan en daar wat te koken en eten. Omdat we geen WIFI en tv hadden hebben we de avond doorgebracht met muziek luisteren en lezen.

Donderdagmorgen hebben we op ons gemakje alles ingepakt en zijn we richting Den Dungen gereden na onderweg voor de laatste keer in de camper te hebben geluncht. Rond half vier waren we thuis en konden we met uitpakken en opruimen beginnen. Al met al was het een mooie reis maar vonden we de regen wel een spelbreker waardoor we niet alles hebben kunnen doen wat we van plan waren. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

We hebben tijdens onze reis naar Denemarken bijna 3000 km afgelegd, dit is anders dan  op de route staat maar dat komt omdat ik niet dagelijks een apart verslag heb gemaakt.