Terug naar huis!

22 september 2018 - Koblenz, Duitsland

Maandagmorgen zijn we rond 10 uur op ons gemak vanuit KrK vertrokken richting Nederland. Al vrij snel waren we Kroatië uit en ook door Slovenië waren we snel heen. Er was vrij weinig oponthoud  onderweg. Omdat we tijd genoeg hadden hebben we redelijk vroeg een camping opgezocht in Karinthië aan de Ossiacher See. Met een mooi uitzicht op de bergen en het meer. Een prachtige omgeving waar van alles te doen is en waar we graag eens voor wat langere tijd naartoe willen gaan.

Dinsdagochtend stond ook weer in het teken van "terug naar Nederland", dus maar weer inpakken en rijden maar. Weinig spectaculairs te beleven onderweg. Even lunchen onderweg en maar weer door. Rond half vijf arriveerden we op camping Ludwigshof am See in Affing-Mulhausen Duitsland. Ook hier weer een mooi meer waar we op uitkeken. Omdat we geen zin hadden om te koken maar even in het bijbehorende restaurant gegeten, echt op z'n Duits aanschuiven aan de grote tafel en eten van de beperkte kaart.

Woensdagmorgen maakten we ons weer rustig op om verder richting huis te gaan, het was druk op de Duitse snelweg met als gevolg dat we niet snel opschoten. Rond half vijf waren we ter hoogte van Koblenz en hebben daar camping Knaus opgezocht. Het was er erg druk met alleen nog een plaatsje achter de receptie maar voor ons ruim voldoende voor een nachtje. Op deze camping hebben we vorig jaar ook gestaan toen we in Koblenz waren. Hij ligt vlak aan de Dreieck en je kunt met een bootje de oversteek maken naar de stad, dit hebben we echter niet gedaan omdat we dan niet meer terug konden, het bootje vaart maar tot half zeven.

Na een goede nacht zijn we donderdagmorgen weer ingestapt en richting huis gereden. Na vier dagen rijden waren we rond drie uur thuis....hé hé.

Na de hele zooi uitgepakt en alvast een machine was aangezet te hebben konden we even rustig genieten van ons kopje verse koffie na drie weken nescafé gedronken te hebben.

En nu even bijkomen en alle indrukken verwerken van onze prachtige vakantie naar Kroatië.  Het is een prachtig land waar we eigenlijk nog veel te weinig van gezien hebben, dus wie weet gaan we wel weer eens terug.

In totaal hebben we in deze drie weken 3750 km afgelegd

1. Truus:
    22 september 2018
    Mooie foto,s en een mooie vakantie en nu weer lekker thuis
  2. Ingrid:
    23 september 2018
    Wat een avontuur! Heel leuk om jullie belevenissen voorbij te zien komen. Nu lekker bijkomen en weer genieten van thuis! Tot snel!
  3. Nell:
    23 september 2018
    We zijn precies op tijd weer terug, je moet er toch niet aan denken om met die regen in de camper te zitten. Alhoewel dat kennen we nog van vorig jaar!
  4. Marietje:
    23 september 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat jullie samen zo,n geweldige vac hebben gehad
    👊👍