Richting KrK.

14 september 2018 - Krk, Kroatië

Gisteren zijn we vertrokken richting KrK. We dachten er snel te zijn maar dat viel nogal tegen. We hadden de navigatie ingesteld op tolwegen vermijden zodat we mooi langs de kust konden rijden maar in het begin stuurde hij ons het binnenland in. Ook mooi dat moet gezegd maar toen we nog even controleerden bleek dat we niet tolwegen maar snelwegen vermijden hadden ingetoetst. Na dit herstelt te hebben kwamen we vrij snel op de kustweg terecht en dat bleek genieten. Het ene na het andere mooie uitzicht gleed aan ons voorbij. De weg naar KrK was echter veel langer dan we vermoeden. omdat we tolwegen vermeden wilde de navigatie ons de veerboot naar Rab opsturen vanwaar we weer een andere boot naar KrK moesten nemen. Dit was ons een beetje te gortig dus maar wee terug de kustweg op richting KrK. Al met al werden we het rijden een beetje zat en besloten we een tussenstop te maken op een camping langs de kustweg, dit werd camping Punta Provile in Provile. Een camping met slechte recensies maar met een prachtig uitzicht. Het sanitair was oud en je moest douchen achter een gordijntje maar de douche was heerlijk en het water lekker warm. We stonden heerlijk vlak aan het water.

Vanmorgen hebben we alles ingepakt en na nog even inkopen te hebben gedaan bij de Lidl zijn we richting KrK gereden waar we juist zijn aangekomen op camping KrK. Als het wat afkoelt want het is inmiddels 30 graden gaan we de boel even verkennen en kijken of we voor morgen of overmorgen een boottocht kunnen boeken. Tot zover voor vandaag.

1. Marietje:
    19 september 2018
    geweldig die mooie foto,s geniet er van groetjes theo & marietje 😙