Seget Vranjica

9 september 2018 - Seget Vranjica, Kroatië

Vrijdagmiddag zijn we aangekomen op Camping Belvedère in Seget Vranjica  Een poepie sjieke camping aan de Adriatische kust. Het is een mooie grote terrassencamping met 350 plaatsen en veel  mogelijkheden. Veel huisjes en vakantieverblijven vlak aan zee. We staan op een aardig plekje met uitzicht op zee.

Gisteren zijn we na een goede nachtrust met een bootje naar Trogir gebracht waar we het plaatsje hebben bezichtigd. Een mooi oud Italiaans aandoend plaatsje met een grote haven en oud kasteel. Op een gezellig binnenplaatsje hebben we lekker traditioneel lam gegeten. Daarna met het bootje weer terug.

Vandaag hebben we een rustdag ingelast, het is overdag ruim 28 graden; we hebben lekker in de schaduw zitten lezen en zijn later op de dag naar het strand gegaan en aan het zwembad gelegen. Morgen gaan we eerst een garage opzoeken want er is een achterlicht gesneuveld van de trekhaak bij het inparkeren, kan gebeuren. Daarna gaan we richting Zaton.

1. Ingrid:
    9 september 2018
    Ziet er erg goed uit! Enne...doen jullie goed, ook af en toe onthaasten en relaxen.
  2. Marietje:
    9 september 2018
    Geweldig mooi daar moet theo even komen voor ,n nieuw achterlichtje erop zetten (hahahah) 😚
  3. Esther:
    10 september 2018
    Ziet er echt mooi uit zeg! Echt vakantie!