Van Tirol terug naar de Romantische route

29 augustus 2020 - Schwangau, Duitsland

Dinsdag 25 augustus:

Vandaag hebben we een snipperdag genomen en`s morgens totaal niets gedaan als ontbijten, douchen en lamballen. Maar dat duurt nooit erg lang. ’s-Middags zijn we naar St. Johann in Tirol gefietst en hebben daar geluncht wat weer uitdraaide op Mittagessen. Smaakte erg goed en voldaan konden we het stadje verder bezichtigen. Mooie gebouwen, kerken en huizen. Rustig en toeristisch maar wel aangenaam. Terug naar de camping waar we verder gingen met  niksen.

Woensdag 26 augustus:

Fietsen we naar Kitzbühel. In de stad waren ze met filmopnamen bezig. Niet aan ons besteed. We hebben nog wat  rondgebanjerd en via de prachtige fietstocht terug gefietst naar de camping.

Donderdag 27 augustus:

Vandaag hebben we het hoogtepunt van onze vakantie beleefd. We zij gaan paragliden. Het was een enorm avontuur .  Van te voren waren we erg gespannen, maar eenmaal hangend in de lucht was het alleen maar fantastisch. Er staat een mooi filmpje van ons op de Facebooksite van Fly 'n Soul. John had na de vlucht een paar uur nodig om bij te komen maar  had het niet willen missen. Ik heb er  ook enorm van genoten maar had al ervaring met parachute-springen. Paragliden is echter totaal anders. De foto’s en video spreken voor zich. Dit is ook de laatste mooie dag. Het weer slaat om en wij gaan richting Nederland om een paar dingetjes aan de camper te laten repareren en zetten de vakantie in Nederland door omdat de weersvooruitzichten er beter zijn.

Vrijdag 28 augustus:

Vanmorgen op ons gemak van de camping vertrokken richting Füssen en uiteindelijk beland op camping Bannwaldsee in Schwangau. Net op tijd want toen we aankwamen begon het flink te regenen. Onderweg  hadden we al flink wat donkere luchten gezien.

Zaterdag 29 augustus:

Toen we vanmorgen wakker werden regende het nog steeds, we hadden vandaag graag nog even naar Schloss Neuschwanstein gegaan maar helaas door de regen zit dat er niet in en vermaken we ons maar in de camper. Als het vandaag nog droog wordt kunnen we misschien even naar het meer wandelen.

1. Truus:
    Leuk dat filmpje
    Jammer dat jullie niet zo,n mooi weer hebben
  2. Esther:
    29 augustus 2020
    Wauw wat mooi zeg zo hoog in de lucht. Stoer dat jullie dat hebben gedaan! Mooi filmpje.
  3. Judith Vermeulen:
    gaaf filmpje stoer hoor.
  4. Jan Jeucken:
    29 augustus 2020
    Gave fly, kun je weer afstrepen van jullie activiteitenlijst. Weer is hier nu goed en wordt weer aangenamer/warmer. Geniet ervan en straks een veilige thuisreis.
  5. Jan:
    29 augustus 2020
    hoi Nell en John, wat gaaf zeg zo hoog in de lucht bengelen. prachtig uitzicht, en lekker uitwaaien. mooie foto's . jullie zijn goed bezig, wandelen, fietsen, met afwisseling van zon en regen, jullie vermaken je wel.nog veel plezier.
  6. Marietje en Theo:
    29 augustus 2020
    Geweldig zo hoog samen in de lucht veel weer gezien geweldig geniet ervan goede terugreis en ook daarvan genieten g.r
  7. Hennie van der Heijden:
    29 augustus 2020
    Tja jammer van het weer , maar geweldig daar in de lucht , nou hopelijk verder mooi weer de rest van de vakantie, groetjes
  8. Ingrid:
    29 augustus 2020
    Wow, wat gaaf, een hele belevenis. Jammer van het weer, maar zo te zien genieten jullie vol op.